parallax background parallax foreground

Mobilne biuro obsługi klienta

Gotowe do wdrożenia
i proste w obsłudze

Szybka ścieżka implementacji i możliwość pełnej personalizacji przekładają się na oszczędność czasu i pieniędzy

Jak zacząć?

mBok jak zacząć?
Gotowe do wdrożenia i proste w obsłudze
parallax background parallax foreground

Mobilne biuro obsługi klienta

Budowanie relacji
z konsumentem

Dajemy poczucie bezpieczeństwa konsumentowi poprzez
wizualizację zużycia energii i tym samym budujemy relację

Info

mBok informacje info
Budowanie relacji z konsumentem
parallax background parallax foreground

Mobilne biuro obsługi klienta

Wsparcie konsumenta
na każdym kroku

Szybki kontakt z biurem obsługi, intuicyjna ścieżka płatności, to jedne z najlepszych
rozwiązań dzięki którym budujemy pozytywne doświadczenie użytkownika

O nas

mBok informacje info
Wsparcie konsumenta na każdym kroku
parallax background parallax foreground

Mobilne biuro obsługi klienta

Digitalizacja energetyki
w 4 prostych krokach

Z sukcesem wdrażamy aplikacja mobilne i rozwiązania desktopowe
dla naszych klientów i ostatecznych konsumentów

W praktyce

mBok informacje info
Digitalizacja energetyki w 4 prostych krokach
parallax background parallax foreground

Mobilne biuro obsługi klienta

Dbamy o naturę tworząc
mądre rozwiązania

Obsługa elektronicznych faktur to jedno narzędzi, dzięki któremu
możemy realnie wpłynąć na świat wokół nas

Zadzwoń

mBok informacje info
Dbamy o naturę tworząc mądre rozwiązania
slide left slide right

Sprawdza się lepiej niż
jakakolwiek inna
platforma do obsługi
klienta.

laptop

Nasi klienci opisują ją jako łatwą w obsłudze i niezawodną platformę do obsługi płatności, kontroli zużycia i szybkiego kontaktu z centrum obsługi klienta.

proste płatności
Proste płatności

Intuicyjna i szybka ścieżka płatności, notyfikacje o statusie faktur zapewniają płynne regulowanie zobowiązań należności

wsparcie konsumenta
Wsparcie konsumenta

Szybki kontaky z biurem obsługi i wykresy zużycia energii dają poczucie kontroli i bezpieczeństwa konsumentowi

promocja ekologii
Promocja ekologii

Obsługa elektronicznych faktur i wsparcie ekosystemu technologicznych rozwiązań opartych na energii odnawialnej

szybki onboarding
Szybki onboarding

Elastyczne rozwiązania graficzne, integracja z systemami billingowymi pozwala na pełne dopasowanie do środowiska klienta

budowanie relacji
Budowanie relacji

Aplikacja mobilna jest skutecznym rozwiązaniem pozwalającym na utrzymanie dlugotrwałej relacji dostawcy z konsumentem

dectop and mobile app
Desktop + Mobile

Dwa kompatybilne narzędzia jakimi są aplikacja mobilna i platforma desktopowa, dzięki swojej dostępności są skuteczną metodą kontaktu z klientem

arrow up

platforma desktopowa

i aplikacja mobilna

arrow down
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
mbok jest rozwiązaniem biznesowym zaproponowanym przez eskpertów posiadających wieloletnie doświadczenie w branży energetycznej, co przekłada się na pełne wsparcie strategiczne w rozwoju naszych klientów.
Andrzej szopa
Andrzej Szopa
Pracuje w branży energetycznej od ponad 25 lat. Przez 10 ostatnich lat pełnił funkcję Chief Executive Officer w Euvic Energia, gdzie zajmuje się realizacją projektów informatycznych dla sektora usług energetycznych.
andrzej.szopa@euvic.pl, +48 605436505
Ekspert
Zofia Wawrzyczek
Projektuje i wdraża złożone systemy informatyczne dla branży energetycznej. Zajmuje się architekturą rozwiązań biznesowych ze specjalnością w systemach bilingowych, ERP, CRM. Pomysłodawczyni i wspólniczka EUVIC Energia.
zofia.wawrzyczek@euvic.pl, +48 605436505
Korzystaj
z dobrych praktyk
Digitalizacja energetyki w 4 prostych krokach

1

Rozmowa telefoniczna

Porozmawiamy o działalności firmy, istniejących rozwiązań technologicznych, a przede wszystkim o Twoich oczekiwaniach i planach rozwoju.

2

Prezentacja przykładów

W kolejnym kroku skupimy się na prezentacji przykładowych wdrożeń, by przybliżyć ci cały proces implementacji oraz przedstawić wyniki istniejących na rynku rozwiązań.

3

Oferta i podpisanie umowy

Przedstawimy przygotowaną ofertę cenową wraz z planem realizacji dopasowanym do środowiska klienta i możliwości technologicznych. Po obustronnej akceptacji podpisujemy umowę.

4

Wdrożenie

Integrujemy się z systemem billingowym klienta (lub tworzymy takowy), personalizujemy wizualnie aplikację (na potrzeby brandingu klienta) i wdrażamy ją dla ostatecznych konsumentów

W PRAKTYCE
04

Historia sukcesu

polenergia mobile app
polenergia logo

Wdrożenie aplikacji Moja Polenergia dla największje polskiej, prywatnej grupy energetycznej składającej się z pionowo zintegrowanych spółek działających w obszarze wytwarzania energii z odnawialnych i gazowych źródeł, dystrybucji i obrotu oraz sprzedaży energii elektrycznej dla klientów detalicznych i biznesowych

Historia współpracy

Współpraca Polenergii i Euvic Energia rozpoczęła się ponad 10 lat temu i od tego czasu przynosi obu stronom wiele satysfakcji z wykonywanej pracy.

Produkty cyfrowe

W ciągu wielu lat współpracy stworzyliśmy wspólnie wiele korowych rozwiązań tj system bilingowy, system zarządzania płatnościami i windykacją, rozwiązania związane z funkcjonowaniem prosumenta (odbiorca i producent energii elektrycznej) i wiele innych. Z sukcesem wdrożyliśmy aplikacja mobilną i rozwiązanie desktopowe dla klientów z segmentu gospodarstw domowych oraz osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą rozliczanie w grupach taryfowych G.

Proces wdrożenia

W tym czasie został opracowany styl wizualny aplikacji zgodny z brandingiem, zbudowaliśmy interfejs pomiędzy systemem, który jest źródłem danych a aplikacją, dokonaliśmy pełnej konfiguracji (serwery, źródła danych, skrzynek pocztowych, bramki płatności, certyfikaty, domeny itp.) wraz z wykonaniem niezbędnych testów.

Opinie użytkowników

slide left
slide right

Często zadawane pytania

Jak długo trwa proces wdrożenia mobilnego biura obsługi klienta?

Proces wdrożenia mobilnego biura obsługi klienta i platformy desktopowej jest podzielony na kilka etapów:

1. Rebranding (nowe grafiki, dokumenty, podmiana tekstów);
2. Zbudowanie interfejsu pomiędzy systemem, który będzie źródłem danych a aplikacją
3. Konfiguracja aplikacji (podpięcie nowego źródła danych, skrzynek pocztowych, bramki płatności itp.)
4. Testy aplikacji
5. Publikacja aplikacji (konfiguracja serwerów, bazy danych, certyfikaty, domeny itp.)

Z naszego doświadczenia wynika, że cały proces może zamknąć się w 3-6 miesiącach. Jak wynika z powyższego planu, czasochłonność zależy w dużej mierze od rozwiązań wizualnych i technologicznych aktualnie używanych przez klienta i dlatego plan wdrożenia jest zawsze indywidualnie tworzony na potrzeby danego projektu. Możemy jednak zapewnić, że skorzystanie z naszego rozwiązania jest nieporównywanie większą oszczędnością czasu i pieniędzy niż tworzenie podobnego rozwiązania od podstaw.

Czy istnieje możliwość przystosowania wyglądu aplikacji do brandingu naszej firmy?

Wszystkie komponenty aplikacji zbudowane są na łatwo edytowalnych bibliotekach stylów. To pozwala nam szybką i prostą implementację rozwiązań wizualnych obowiązujących w Państwa firmie. Dodatkowo posiadamy zespół projektantów graficznych, który będzie służył pomocą i poradą w kwestiach związanych z dostosowaniem aplikacji do Państw i konsumentów potrzeb.

Jaka jest cena mobilnego biura obsługi klienta?

Kwota realizacji dopasowana jest zawsze do możliwości i oczekiwań klienta. Po obustronnej akceptacji ceny, planu realizacji i zakresu wdrażanej usługi podpisujemy umowę.

Czy zajmujecie się również opieką nad wdrożonymi produktami?

Tak, oczywiście. Zakres obowiązków związanych z opieką nad wdrożonym produktem, wsparciem technologicznym może być ustalona już na etapie podpisywania umowy.

Kto zajmuje się obsługą procesu wdrożenia?

Pracą nad każdym wdrożeniem zajmuje się dedykowany zespół specjalistów. Pracujemy zgodnie z filozofią Agile przy użyciu frameworku SCRUM, co pozwala na efektywne zarządzanie zmianą, tworzenie wartościowego, funkcjonalnego oprogramowania, dzięki ścisłej współpracy zespołów developerskich i biznesowych.