Proste płatności
Intuicyjna i szybka ścieżka płatności, notyfikacje o statusie faktur zapewniają płynne regulowanie zobowiązań należności
Szybka ścieżka implementacji i możliwość pełnej personalizacji przekładają się na oszczędność czasu i pieniędzy
Jak zacząć?
Dajemy poczucie bezpieczeństwa konsumentowi poprzez
wizualizację zużycia energii i tym samym budujemy relację
Info
Szybki kontakt z biurem obsługi, intuicyjna ścieżka płatności, to
jedne z najlepszych
rozwiązań dzięki którym budujemy pozytywne doświadczenie
użytkownika
O nas
Z sukcesem wdrażamy aplikacja mobilne i rozwiązania desktopowe
dla naszych klientów i ostatecznych konsumentów
W praktyce
Obsługa elektronicznych faktur to jedno narzędzi, dzięki któremu
możemy realnie wpłynąć na świat wokół nas
Zadzwoń
Intuicyjna i szybka ścieżka płatności, notyfikacje o statusie faktur zapewniają płynne regulowanie zobowiązań należności
Szybki kontaky z biurem obsługi i wykresy zużycia energii dają poczucie kontroli i bezpieczeństwa konsumentowi
Obsługa elektronicznych faktur i wsparcie ekosystemu technologicznych rozwiązań opartych na energii odnawialnej
Elastyczne rozwiązania graficzne, integracja z systemami billingowymi pozwala na pełne dopasowanie do środowiska klienta
Aplikacja mobilna jest skutecznym rozwiązaniem pozwalającym na utrzymanie dlugotrwałej relacji dostawcy z konsumentem
Dwa kompatybilne narzędzia jakimi są aplikacja mobilna i platforma desktopowa, dzięki swojej dostępności są skuteczną metodą kontaktu z klientem
1
Porozmawiamy o działalności firmy, istniejących rozwiązań technologicznych, a przede wszystkim o Twoich oczekiwaniach i planach rozwoju.
2
W kolejnym kroku skupimy się na prezentacji przykładowych wdrożeń, by przybliżyć ci cały proces implementacji oraz przedstawić wyniki istniejących na rynku rozwiązań.
3
Przedstawimy przygotowaną ofertę cenową wraz z planem realizacji dopasowanym do środowiska klienta i możliwości technologicznych. Po obustronnej akceptacji podpisujemy umowę.
4
Integrujemy się z systemem billingowym klienta (lub tworzymy takowy), personalizujemy wizualnie aplikację (na potrzeby brandingu klienta) i wdrażamy ją dla ostatecznych konsumentów
Wdrożenie aplikacji Moja Polenergia dla największje polskiej, prywatnej grupy energetycznej składającej się z pionowo zintegrowanych spółek działających w obszarze wytwarzania energii z odnawialnych i gazowych źródeł, dystrybucji i obrotu oraz sprzedaży energii elektrycznej dla klientów detalicznych i biznesowych
Współpraca Polenergii i Euvic Energia rozpoczęła się ponad 10 lat temu i od tego czasu przynosi obu stronom wiele satysfakcji z wykonywanej pracy.
W ciągu wielu lat współpracy stworzyliśmy wspólnie wiele korowych rozwiązań tj system bilingowy, system zarządzania płatnościami i windykacją, rozwiązania związane z funkcjonowaniem prosumenta (odbiorca i producent energii elektrycznej) i wiele innych. Z sukcesem wdrożyliśmy aplikacja mobilną i rozwiązanie desktopowe dla klientów z segmentu gospodarstw domowych oraz osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą rozliczanie w grupach taryfowych G.
W tym czasie został opracowany styl wizualny aplikacji zgodny z brandingiem, zbudowaliśmy interfejs pomiędzy systemem, który jest źródłem danych a aplikacją, dokonaliśmy pełnej konfiguracji (serwery, źródła danych, skrzynek pocztowych, bramki płatności, certyfikaty, domeny itp.) wraz z wykonaniem niezbędnych testów.
Proces wdrożenia mobilnego biura obsługi klienta i platformy desktopowej jest podzielony na kilka etapów:
1. Rebranding (nowe grafiki, dokumenty, podmiana tekstów);
2. Zbudowanie interfejsu pomiędzy systemem, który będzie źródłem danych a aplikacją
3. Konfiguracja aplikacji (podpięcie nowego źródła danych, skrzynek pocztowych, bramki płatności itp.)
4. Testy aplikacji
5. Publikacja aplikacji (konfiguracja serwerów, bazy danych, certyfikaty, domeny itp.)
Z naszego doświadczenia wynika, że cały proces może zamknąć się w 3-6 miesiącach. Jak wynika z powyższego planu, czasochłonność zależy w dużej mierze od rozwiązań wizualnych i technologicznych aktualnie używanych przez klienta i dlatego plan wdrożenia jest zawsze indywidualnie tworzony na potrzeby danego projektu. Możemy jednak zapewnić, że skorzystanie z naszego rozwiązania jest nieporównywanie większą oszczędnością czasu i pieniędzy niż tworzenie podobnego rozwiązania od podstaw.
Wszystkie komponenty aplikacji zbudowane są na łatwo edytowalnych bibliotekach stylów. To pozwala nam szybką i prostą implementację rozwiązań wizualnych obowiązujących w Państwa firmie. Dodatkowo posiadamy zespół projektantów graficznych, który będzie służył pomocą i poradą w kwestiach związanych z dostosowaniem aplikacji do Państw i konsumentów potrzeb.
Kwota realizacji dopasowana jest zawsze do możliwości i oczekiwań klienta. Po obustronnej akceptacji ceny, planu realizacji i zakresu wdrażanej usługi podpisujemy umowę.
Tak, oczywiście. Zakres obowiązków związanych z opieką nad wdrożonym produktem, wsparciem technologicznym może być ustalona już na etapie podpisywania umowy.
Pracą nad każdym wdrożeniem zajmuje się dedykowany zespół specjalistów. Pracujemy zgodnie z filozofią Agile przy użyciu frameworku SCRUM, co pozwala na efektywne zarządzanie zmianą, tworzenie wartościowego, funkcjonalnego oprogramowania, dzięki ścisłej współpracy zespołów developerskich i biznesowych.