parallax background parallax foreground

Mobilne biuro obsługi klienta

Gotowe do wdro┼╝enia
i proste w obsłudze

Szybka ┼Ťcie┼╝ka implementacji i mo┼╝liwo┼Ť─ç pe┼énej personalizacji przek┼éadaj─ů si─Ö na oszcz─Ödno┼Ť─ç czasu i pieni─Ödzy

Jak zacz─ů─ç?

mBok jak zacz─ů─ç?
Gotowe do wdrożenia i proste w obsłudze
parallax background parallax foreground

Mobilne biuro obsługi klienta

Budowanie relacji
z konsumentem

Dajemy poczucie bezpieczeństwa konsumentowi poprzez
wizualizacj─Ö zu┼╝ycia energii i tym samym budujemy relacj─Ö

Info

mBok informacje info
Budowanie relacji z konsumentem
parallax background parallax foreground

Mobilne biuro obsługi klienta

Wsparcie konsumenta
na ka┼╝dym kroku

Szybki kontakt z biurem obs┼éugi, intuicyjna ┼Ťcie┼╝ka p┼éatno┼Ťci, to jedne z najlepszych
rozwi─ůza┼ä dzi─Öki kt├│rym budujemy pozytywne do┼Ťwiadczenie u┼╝ytkownika

O nas

mBok informacje info
Wsparcie konsumenta na ka┼╝dym kroku
parallax background parallax foreground

Mobilne biuro obsługi klienta

Digitalizacja energetyki
w 4 prostych krokach

Z sukcesem wdra┼╝amy aplikacja mobilne i rozwi─ůzania desktopowe
dla naszych klient├│w i ostatecznych konsument├│w

W praktyce

mBok informacje info
Digitalizacja energetyki w 4 prostych krokach
parallax background parallax foreground

Mobilne biuro obsługi klienta

Dbamy o natur─Ö tworz─ůc
m─ůdre rozwi─ůzania

Obsługa elektronicznych faktur to jedno narzędzi, dzięki któremu
mo┼╝emy realnie wp┼éyn─ů─ç na ┼Ťwiat wok├│┼é nas

Zadzwoń

mBok informacje info
Dbamy o natur─Ö tworz─ůc m─ůdre rozwi─ůzania
slide left slide right

Sprawdza si─Ö lepiej ni┼╝
jakakolwiek inna
platforma do obsługi
klienta.

laptop

Nasi klienci opisuj─ů j─ů jako ┼éatw─ů w obs┼éudze i niezawodn─ů platform─Ö do obs┼éugi p┼éatno┼Ťci, kontroli zu┼╝ycia i szybkiego kontaktu z centrum obs┼éugi klienta.

proste p┼éatno┼Ťci
Proste p┼éatno┼Ťci

Intuicyjna i szybka ┼Ťcie┼╝ka p┼éatno┼Ťci, notyfikacje o statusie faktur zapewniaj─ů p┼éynne regulowanie zobowi─ůza┼ä nale┼╝no┼Ťci

wsparcie konsumenta
Wsparcie konsumenta

Szybki kontaky z biurem obs┼éugi i wykresy zu┼╝ycia energii daj─ů poczucie kontroli i bezpiecze┼ästwa konsumentowi

promocja ekologii
Promocja ekologii

Obs┼éuga elektronicznych faktur i wsparcie ekosystemu technologicznych rozwi─ůza┼ä opartych na energii odnawialnej

szybki onboarding
Szybki onboarding

Elastyczne rozwi─ůzania graficzne, integracja z systemami billingowymi pozwala na pe┼éne dopasowanie do ┼Ťrodowiska klienta

budowanie relacji
Budowanie relacji

Aplikacja mobilna jest skutecznym rozwi─ůzaniem pozwalaj─ůcym na utrzymanie dlugotrwa┼éej relacji dostawcy z konsumentem

dectop and mobile app
Desktop + Mobile

Dwa kompatybilne narz─Ödzia jakimi s─ů aplikacja mobilna i platforma desktopowa, dzi─Öki swojej dost─Öpno┼Ťci s─ů skuteczn─ů metod─ů kontaktu z klientem

arrow up

platforma desktopowa

i aplikacja mobilna

arrow down
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
3d phone
mbok jest rozwi─ůzaniem biznesowym zaproponowanym przez eskpert├│w posiadaj─ůcych wieloletnie do┼Ťwiadczenie w bran┼╝y energetycznej, co przek┼éada si─Ö na pe┼éne wsparcie strategiczne w rozwoju naszych klient├│w.
Andrzej szopa
Andrzej Szopa
Pracuje w bran┼╝y energetycznej od ponad 25 lat. Przez 10 ostatnich lat pe┼éni┼é funkcj─Ö Chief Executive Officer w Euvic Energia, gdzie zajmuje si─Ö realizacj─ů projekt├│w informatycznych dla sektora us┼éug energetycznych.
andrzej.szopa@euvic.pl, +48 605436505
Ekspert
Zofia Wawrzyczek
Projektuje i wdra┼╝a z┼éo┼╝one systemy informatyczne dla bran┼╝y energetycznej. Zajmuje si─Ö architektur─ů rozwi─ůza┼ä biznesowych ze specjalno┼Ťci─ů w systemach bilingowych, ERP, CRM. Pomys┼éodawczyni i wsp├│lniczka EUVIC Energia.
zofia.wawrzyczek@euvic.pl, +48 605436505
Korzystaj
z dobrych praktyk
Digitalizacja energetyki w 4 prostych krokach

1

Rozmowa telefoniczna

Porozmawiamy o dzia┼éalno┼Ťci firmy, istniej─ůcych rozwi─ůza┼ä technologicznych, a przede wszystkim o Twoich oczekiwaniach i planach rozwoju.

2

Prezentacja przykładów

W kolejnym kroku skupimy si─Ö na prezentacji przyk┼éadowych wdro┼╝e┼ä, by przybli┼╝y─ç ci ca┼éy proces implementacji oraz przedstawi─ç wyniki istniej─ůcych na rynku rozwi─ůza┼ä.

3

Oferta i podpisanie umowy

Przedstawimy przygotowan─ů ofert─Ö cenow─ů wraz z planem realizacji dopasowanym do ┼Ťrodowiska klienta i mo┼╝liwo┼Ťci technologicznych. Po obustronnej akceptacji podpisujemy umow─Ö.

4

Wdro┼╝enie

Integrujemy si─Ö z systemem billingowym klienta (lub tworzymy takowy), personalizujemy wizualnie aplikacj─Ö (na potrzeby brandingu klienta) i wdra┼╝amy j─ů dla ostatecznych konsument├│w

W PRAKTYCE
04

Historia sukcesu

polenergia mobile app
polenergia logo

Wdro┼╝enie aplikacji Moja Polenergia dla najwi─Ökszje polskiej, prywatnej grupy energetycznej sk┼éadaj─ůcej si─Ö z pionowo zintegrowanych sp├│┼éek dzia┼éaj─ůcych w obszarze wytwarzania energii z odnawialnych i gazowych ┼║r├│de┼é, dystrybucji i obrotu oraz sprzeda┼╝y energii elektrycznej dla klient├│w detalicznych i biznesowych

Historia współpracy

Współpraca Polenergii i Euvic Energia rozpoczęła się ponad 10 lat temu i od tego czasu przynosi obu stronom wiele satysfakcji z wykonywanej pracy.

Produkty cyfrowe

W ci─ůgu wielu lat wsp├│┼épracy stworzyli┼Ťmy wsp├│lnie wiele korowych rozwi─ůza┼ä tj system bilingowy, system zarz─ůdzania p┼éatno┼Ťciami i windykacj─ů, rozwi─ůzania zwi─ůzane z funkcjonowaniem prosumenta (odbiorca i producent energii elektrycznej) i wiele innych. Z sukcesem wdro┼╝yli┼Ťmy aplikacja mobiln─ů i rozwi─ůzanie desktopowe dla klient├│w z segmentu gospodarstw domowych oraz os├│b prowadz─ůcych jednoosobow─ů dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů rozliczanie w grupach taryfowych G.

Proces wdro┼╝enia

W tym czasie zosta┼é opracowany styl wizualny aplikacji zgodny z brandingiem, zbudowali┼Ťmy interfejs pomi─Ödzy systemem, kt├│ry jest ┼║r├│d┼éem danych a aplikacj─ů, dokonali┼Ťmy pe┼énej konfiguracji (serwery, ┼║r├│d┼éa danych, skrzynek pocztowych, bramki p┼éatno┼Ťci, certyfikaty, domeny itp.) wraz z wykonaniem niezb─Ödnych test├│w.

Opinie u┼╝ytkownik├│w

slide left
slide right

Cz─Östo zadawane pytania

Jak długo trwa proces wdrożenia mobilnego biura obsługi klienta?

Proces wdrożenia mobilnego biura obsługi klienta i platformy desktopowej jest podzielony na kilka etapów:

1. Rebranding (nowe grafiki, dokumenty, podmiana tekst├│w);
2. Zbudowanie interfejsu pomi─Ödzy systemem, kt├│ry b─Ödzie ┼║r├│d┼éem danych a aplikacj─ů
3. Konfiguracja aplikacji (podpi─Öcie nowego ┼║r├│d┼éa danych, skrzynek pocztowych, bramki p┼éatno┼Ťci itp.)
4. Testy aplikacji
5. Publikacja aplikacji (konfiguracja serwer├│w, bazy danych, certyfikaty, domeny itp.)

Z naszego do┼Ťwiadczenia wynika, ┼╝e ca┼éy proces mo┼╝e zamkn─ů─ç si─Ö w 3-6 miesi─ůcach. Jak wynika z powy┼╝szego planu, czasoch┼éonno┼Ť─ç zale┼╝y w du┼╝ej mierze od rozwi─ůza┼ä wizualnych i technologicznych aktualnie u┼╝ywanych przez klienta i dlatego plan wdro┼╝enia jest zawsze indywidualnie tworzony na potrzeby danego projektu. Mo┼╝emy jednak zapewni─ç, ┼╝e skorzystanie z naszego rozwi─ůzania jest niepor├│wnywanie wi─Öksz─ů oszcz─Ödno┼Ťci─ů czasu i pieni─Ödzy ni┼╝ tworzenie podobnego rozwi─ůzania od podstaw.

Czy istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç przystosowania wygl─ůdu aplikacji do brandingu naszej firmy?

Wszystkie komponenty aplikacji zbudowane s─ů na ┼éatwo edytowalnych bibliotekach styl├│w. To pozwala nam szybk─ů i prost─ů implementacj─Ö rozwi─ůza┼ä wizualnych obowi─ůzuj─ůcych w Pa┼ästwa firmie. Dodatkowo posiadamy zesp├│┼é projektant├│w graficznych, kt├│ry b─Ödzie s┼éu┼╝y┼é pomoc─ů i porad─ů w kwestiach zwi─ůzanych z dostosowaniem aplikacji do Pa┼ästw i konsument├│w potrzeb.

Jaka jest cena mobilnego biura obsługi klienta?

Kwota realizacji dopasowana jest zawsze do mo┼╝liwo┼Ťci i oczekiwa┼ä klienta. Po obustronnej akceptacji ceny, planu realizacji i zakresu wdra┼╝anej us┼éugi podpisujemy umow─Ö.

Czy zajmujecie si─Ö r├│wnie┼╝ opiek─ů nad wdro┼╝onymi produktami?

Tak, oczywi┼Ťcie. Zakres obowi─ůzk├│w zwi─ůzanych z opiek─ů nad wdro┼╝onym produktem, wsparciem technologicznym mo┼╝e by─ç ustalona ju┼╝ na etapie podpisywania umowy.

Kto zajmuje si─Ö obs┼éug─ů procesu wdro┼╝enia?

Prac─ů nad ka┼╝dym wdro┼╝eniem zajmuje si─Ö dedykowany zesp├│┼é specjalist├│w. Pracujemy zgodnie z filozofi─ů Agile przy u┼╝yciu frameworku SCRUM, co pozwala na efektywne zarz─ůdzanie zmian─ů, tworzenie warto┼Ťciowego, funkcjonalnego oprogramowania, dzi─Öki ┼Ťcis┼éej wsp├│┼épracy zespo┼é├│w developerskich i biznesowych.