Portal klienta zapewnia możliwość dwustronnej komunikacji z odbiorcami energii. Klient z poziomu przeglądarki internetowej ma dostęp do najważniejszych informacji dotyczących E-Faktur, aktualnego salda z wykazem płatności oraz innych dokumentów. Aplikacja jest zintegrowana z systemami Billing, PiW oraz WORKFLOW.
Po zalogowaniu do Portalu klienci mają dostęp do:
- Informacji o bieżącym saldzie
- Wystawionych faktur wraz z ich statusem
- Wprowadzenia stanu licznika wraz z podglądem historii odczytów
- Informacji o uruchomieniu procesu windykacji dla niezapłaconych faktur
- Historii kontaktów i dokumentów
Jeżeli wdrożony jest system WORKFLOW, Klienci mogą za pośrednictwem Portalu:
- Składać reklamacje i zlecenia obsługi w formie elektronicznych wniosków przekazywanych do BOK
- Przeglądać listę wniosków z informacją o ich aktualnym statusie
- Pobierać dokumenty udostępnione przez WORKFLOW