System Billing został zaprojektowany z uwzględnieniem potrzeb wynikających z dynamicznie rozwijającego się rynku energii elektrycznej, a docelowo - także innych uwolnionych mediów.
Zakładamy, że system będzie obsługiwany przez niewielki zespół pracowników, którzy będą odpowiedzialni
za wszystkie procesy związane z obsługą klienta. Z tego względu staramy się zachować równowagę między
elastycznością rozwiązania, bezpieczeństwem i jakością danych oraz wygodą pracy użytkowników.
Mając na uwadze te cztery ważne aspekty, jako silne strony naszego rozwiązania możemy z pełnym
przekonaniem rekomendować jego możliwości wymienione niżej.
To system obsługi klienta, charakteryzujący się intuicyjną i szybką ścieżką płatności, notyfikacjami o statusie faktur, łatwym kontaktem z biurem obsługi i wspomaganiem kontroli zużycia energii...
Dowiedz się więcejRozwiązanie informatyczne dla małych i średnich spółek energetycznych. System jest idealnie przystosowany do monitoringu i rozliczania płatności...
Dowiedz się więcejAplikacja wspierającą wewnętrzną pracę Biura Obsługi Klienta. Zapewnia dostęp do listy zgłoszonych zleceń...
Dowiedz się więcej