Aby poznać wymagania klienta i jego procesy, projekt rozpoczął się od analizy
biznesowej. Po zebraniu wymagań został utworzony projekt techniczny zawierający
szczegółowy opis integracji oraz zmian rozwojowych systemu.
Naturalnie kolejnym etapem była implementacja dostosowująca aplikację do potrzeb
klienta. Ze względu na wielkość obsługiwanych danych, komunikacja z systemem
finansowo-księgowym, jak i pozyskiwanie danych pomiarowych odbywa się w aplikacji
poprzez eksport/import plików Excel.
Po trudach implementacji zostały wykonane warsztaty szkoleniowe z zakresu obsługi
systemów dla dedykowanych użytkowników. Została wykonana migracja danych z
poprzedniego systemu rozliczeniowego.
Po weryfikacji i akceptacji danych nastąpiło uruchomienie produkcyjne, podczas którego wspieraliśmy klienta
w równoległej pracy na 2 systemach. Po tym etapie nastąpiła asysta powdrożeniowa, w ramach której
rozwiązywane były powstałe problemy w aplikacjach, a w razie potrzeb było udzielane wsparcie w obsłudze systemów.
Całe wdrożenie zakończyło się uruchomieniem Help Deska, dzięki któremu na bieżąco są obsługiwane zgłoszenia Klienta.
Całość rozwiązania została dostarczona w modelu biznesowym – SaaS i uruchomiona na
zwirtualizowanym środowisku Microsoft zapewnionym przez spółkę Euvic.