WORKFLOW jest aplikacją, wspierającą wewnętrzną pracę Biura Obsługi Klienta. Pracownicy mają dostęp do listy zgłoszonych przez klientów zleceń, wraz z definiowanym czasem obsługi zadania.
Na każdym etapie zarządzający procesami biznesowymi ma możliwość przekierowania
zadań na inną osobę odpowiedzialną oraz weryfikację wszystkich zleceń na ścieżce
krytycznej.
Dodatkowo system wspiera koordynację prac między komórkami organizacyjnymi
odpowiedzialnymi za sprawy handlowe i techniczne przy obsłudze spraw związanych
z nielegalnym poborem energii oraz procesem zmiany sprzedawcy.
Wdrożenie rozwiązania obejmuje dostosowanie ścieżek WORKFLOW do organizacji pracy w przedsiębiorstwie i konfigurację interfejsu do systemu Billing, zapewniającego użytkownikom WORKFLOW dostęp do wszystkich potrzebnych danych ewidencyjnych.
To system obsługi klienta, charakteryzujący się intuicyjną i szybką ścieżką płatności, notyfikacjami o statusie faktur, łatwym kontaktem z biurem obsługi i wspomaganiem kontroli zużycia energii...
Dowiedz się więcejSystem zaprojektowany na potrzebę szybko rozwijającego się rynku energii elektrycznej, a docelowo także innych uwolnionych mediów...
Dowiedz się więcejRozwiązanie informatyczne dla małych i średnich spółek energetycznych. System jest idealnie przystosowany do monitoringu i rozliczania płatności...
Dowiedz się więcej