Workflow - Produkty | EUVIC Energia

Workflow

WORKFLOW jest aplikacją, wspierającą wewnętrzną pracę Biura Obsługi Klienta. Pracownicy mają dostęp do listy zgłoszonych przez klientów zleceń, wraz z definiowanym czasem obsługi zadania.

Możliwości

  • Reklamacje
  • Zlecenia obsługi klienta
  • Nielegalny pobór energii elektrycznej
  • Zmiana sprzedawcy - procesy OSD

Wdrożenie rozwiązania obejmuje dostosowanie ścieżek WORKFLOW do organizacji pracy w przedsiębiorstwie i konfigurację interfejsu do systemu Billing, zapewniającego użytkownikom WORKFLOW dostęp do wszystkich potrzebnych danych ewidencyjnych.

Produkty

Poznaj nasze pozostałe produkty

Mobilne biuro obsługi klienta

To system obsługi klienta, charakteryzujący się intuicyjną i szybką ścieżką płatności, notyfikacjami o statusie faktur, łatwym kontaktem z biurem obsługi i wspomaganiem kontroli zużycia energii...

Dowiedz się więcej
Billing

System zaprojektowany na potrzebę szybko rozwijającego się rynku energii elektrycznej, a docelowo także innych uwolnionych mediów...

Dowiedz się więcej
Płatność i windykacja

Rozwiązanie informatyczne dla małych i średnich spółek energetycznych. System jest idealnie przystosowany do monitoringu i rozliczania płatności...

Dowiedz się więcej